Både det ena och de andra

En mycket ohändelserik helg har jag haft, jobbat och sovit men även den här helgen börjar lida mot sitt slut.

En ny vecka väntar, till att börja med har jag och Jens 1års dag på onsdag ♥, torsdag drar pdol igång, lördag är det 50års fest som gäller, och söndag fyller lilla Nils 3 år som inte är så liten längre.

Den stora frågan är, vad ska man göra av sitt liv?
Barn, hus, kombi, hund - nej, blöjbyten, mat och skrik på natten, renovera och slita ut golv väggar och tak, det är ingenting som känns aktuellt just nu. Det hinns med de också, sinom tid.
Tjäna pengar och fara ut på resande fot- ingenting för mig..
Flytta och börja plugga - Far ingenstans utan Jens, fast.. jag vill inte ens flytta
Fortsätta hela livet som uska, otrevliga arbetstider och inget fast med semester - nej, verkligen inte!!

Man måste ju börja fundera..

Nä tillbaka till något roligare, imorn kommer Jens hem och de är jag glad för. Jag måste ju erkänna att man blir aningen bortskämd med att ha han hemma varje dag, hur ska detta gå när han börjar om att jobba, jag jobbar helg, han far till fjällen och vi ses knappt på 2½ veckor. De är ett senare bekymmer, men jag måste nog börja förbereda mig.

Nu längtar jag till imorn och Jens ♥.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

2009-07-20 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0