älvsbyn och 1906!

igår var en lördag när vi hann mycket, vi tog en sovmorgon och så gjorde vi oss klar och gick ner på stan för att äta lunch med Josse och hennes Per. Kul att träffa dom!
När vi kom hem så bestämde jag att vi skulle fara ner till Byske en sväng och hälsa på där, vi fick mat och så for vi hem. För att snabbt göra mig klar så vi kunde bege oss till Älvsbyn på förfest. Faktiskt himla roligt, trodde jag väl aldrig att jag skulle säga.. att man kan ha kul i älvsbyn men de kunde man då visst alldeles tydligt!
Jenny var snäll och kom och hämta oss så vi tog oss hem på 1906. Även där var de en väldigt lyckad kväll, sådär roligt som man bara kan ha där. Sen kväll blev det, tror inte vi var hemma förens vid halv 4 för igår tror jag bestämt vi var till stängning, och de är rätt ovanligt för mig för jag brukar bli så less och hungrig efter ett par timmar, men inte igår! Så där utanför när vi skulle gå mötte vi Johan, Madde och Niklas så med dom kompera vi ihop tills vi skiljdes vid Sunes för dit skulle Jens bestämt och dom gick vidare på Shell.

Idag har jag varit trött, fast de är väl så de ska va efter en utekväll. Jens har försökt väcka mig hela förmiddan men jag har totalvägra att kliva upp. Men till slut var jag ju som tvungen, Mia och Jenny kom så vi åt frukost/lunch/middag i ett, och nu funderar jag på att ge mig ut i de allt för inte roliga vädret och gå på Coop och köpa nå sådär sliskigt gott. Är sugen på både chips och dip och marängswisch..
Nä städa undan i köket och sen ska jag nog dra med mig Jens också till Coop, är så trist att gå själv!

En kanonhelg i korta drag =)


             

            


Kommentarer
Postat av: Linda

ett stort som ser gammalt ut.. tror det kommer att bli bra när det är klart =)

åh, jag vill VERKLIGEN ha huset hoppas vi är ensamma om det ;)

2009-06-15 @ 09:32:00
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

mjo det var väl kanske en 10-15 bilar o typ 4 st i varje, så nog var det en del!

men som du säger få hoppas jag på att många mest var för nyfikenhetens skull! blir det huset för oss så kan ni skriva upp att vi bokar er för hjälp med målning!! ;] det är ju trots allt inte bara huset som ska målas :O

2009-06-15 @ 14:41:20
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

det är ju inte mer än rätt att vi hjälper tillbaka! :)



det är visning imorrn igen kl 15, då ska vi dit! häng med om du vill! men det här med budgivning tror jag börjar efter den.. ingen aning faktiskt.. fast när vi hade tittat på det i böle så fick per sms om att man kunde börja buda, så antar att det är likadant här..? man messar in sina bud, tycker jag lät konstigt.. o huset i böle är det fortfarande budgivning på, har varit det länge nu. ska man köpa vil man ju ha det avklarat snabbt, iaf jag! =)

2009-06-15 @ 22:49:30
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0