fläsk och löksås

Idag blev de en av Jens favoriter, fläsk, potatis och löksås. Men jag kan inte annat än hålla med, för de är verkligen inte dumt, särskilt om man lyckas med löksåsen (som jag gjorde idag) att den inte smakar nå som helst mjöl.
Mätt och belåten har jag precis stöka undan i köket, dock ligger disken i diskhon istället för på bordet men de är på god väg iallfall.

Vad vi då ska göra ikväll de vet jag inte. Måste ju passa på för vi ser ju bara varandra ikväll och imorn. För sen ska jag ju jobba på nätterna och sova på dagarna. Mitt förslag var att vi skulle ha tvätta bilarna, men Jens gilla inte min ide sådär jättemycke. Fast man kan då fundera varför jag fick för mig en sånn sak.. jaja blir nog inget av de iallfall. Julia ringde då precis och frågade om vi inte skulle följa och fiska med hon, Niklas och Johan och Madde.. så jag kanske skulle ha tagit och väckt herr engman och se vad han säger om den ideén istället! Jag har verkligen fått upp ögonen för de här med fiske sen förra helgen, rätt roligt ändå.. speciellt om de nappar :)

Nä, trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0