fredag

Har nyss klivit upp och ätit frukost, tänkte ju som att jag skulle sova läänge idag så jag slipper lägga mig och vila ikväll innan jag ska och jobba. Och de gjorde jag ju bra, vaknade halv 12. Helt kanoners!
Däremot så ska vi ju inte tala om träningsvärken jag har i mina ben, tro det eller ej men jag och Jens var ute och sprang igår. DET var jobbigt!! Sen så är ju kanske min kondition inte fullt lika trimmad som Jens är omän han nu inte har sin heller på topp, men bättre än min är den då defenitivt. Tycker ändå vi for en ganska rejäl snoa, till djupviken vidare mot kvarnvallen och sen nygatan upp så vi kom ner på ICA supermarket. Okej, vi sprang inte hela vägen för då hade nog hjärtat slagit så de hade ploppat ut genom brösten på mig.. men för att vara första gången på kanske 4år(?) jag springer så blev jag ändå rätt nöjd. Skönt efteråt var det då. Om vi får tummen ur så tänkte jag att vi skulle ta oss ut på en tur på söndag också innan jag ska iväg och jobba igen. Den som lever får se!

Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta mitt skitiga hår, sen vet jag inte om vi ska hälsa på jenny eller om hon kommer hit som nyss kommit hem från Mallorca tror jag det var. Mest troligt så kommer min ytterst lilla bruna nyans återgå till likblek igen om man ställer sig bredvid henne.

Nä, trevlig helg på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0