midsommarhelgen

En helg som varit alla tiders!!
På självaste midsommarafton efter att Jens hade väckt mig så tog vi oss en promenad, och gjorde mat och oss själva iordning för att sen fara på mörtis. Där så hade Madde och Tessan förberett lite småtugg som var jättegott, och sen när alla hade anlänt blev de grill och fest! Roligt hade jag då =)

Lördagmorgon klev vi upp och så gick vi på ängeln för att äta frukost med Julia, Niklas och Mattias. Där blev de bestämt att vi skulle följa ut på denna partyflotte dom har byggt men när vi väl kom oss dit så insåg alla att vädret var inte de bästa för att ge sig ut på den så alla for hem igen. Julia kom över och så hade vi två alternativ, fara till skellefteå på midnattstravet eller fara till trolltjärn och fiska. Niklas och Jens tyckte att fiske var mer attraktivt, och så blev de också.
Fiskelyckan i min och Julias båt var inte den bästa, men i andra båten var den bättre så vi gjorde upp eld i skogen och grilla lite hamburgare och fisk.
Idag gick de betydligt bättre, nappa mest hela tiden och DÅ är de kul att fiska.. vet inte hur många abborrar jag drog upp idag =)
På hemvägen stanna vi älvsbyn och åt så då fick vi sällskap av Johanna och Jens också.

Nu är vi hemma och jag gruvar mig för en fruktansvärt tung vecka.. 5 nätter av 7 jobbar jag.

Några bilder från fredag..

 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0