nu är de nära!

Nu har jag bara några få timmar kvar tills jag också får säga att jag har tagit helg! 4 timmar och 45 minuter innan jag ska dra mig hemåt och krypa till kojs så jag orkar med midsommarfirandet. Som blir på mörtis hos Tessan och Jimmy, de kommer nog bli kanonkul! Sitter för tillfället och klurar på nån lek, alla ska ha "med sig" en lek så vi har något att göra. Fast hjärnan funkar inte riktigt till max den här tiden på dygnet kan jag upplysa om.

Idag har jag sovit halva dagen och sen for vi och handla inför helgen, och de var inte bara vi som skulle handla. gud vad folk de var! Sen var vi på systemet och där tror jag då inte dom laddat upp sen examen, fanns inte sådär hemskt mycket att välja mellan där i ciderhörnan. Efter de for Jens och jag for förbi på mörtis och kolla in hur de såg ut där idag, för de mesta är de alltid något nytt som hänt. Idag var de kakel som kommit sig på plats och oj så fint de blev! vad så lite kan göra så mycke.

Har nyss sagt godnatt till Jens som sover i trolltjärn inatt, och har jag inte sagt de förr så säger jag de då nu, att han är världens bästa Jens på alla sätt och vis!! Bara så ni vet :)

Nä, jobba var de, sova och sen kliva upp för att göra mig klar. Tror de kan tänkas bli nån av mina nya 50krs klänningar imorn, och mest troligt blir de den blå/vita. Ska nog dagen till ära locka håret också, fast de skulle inte förvåna mig om jag blir för lat när jag väl sätter igång och tar volymaster istället. Vi får väl se, har faktiskt den här gången satt batterierna till kameran på laddning en dag före så imorn om vi har tur blir de några bilder. Brukar i vanliga fall komma på de där med kamera en kvart före jag ska fara och oj vad mycke ström de hinner bli i dom då.. därav inga bilder.

Trevlig midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0