skatteåterbäring och inflamerat muskelfäste..

Ja, när jag var runt och läste på olika bloggar så var de hemskt många som var så glada över att skatten ramlat in på kontot, så jag tänkte att de är väl bäst att jag också loggar in och jajemän, återbäringen hade anlänt även på mitt konto. De åkte direkt på sparkontot (de lilla som var..) som ska användas till nå roligt.

Sen har jag ju haft oootroligt ont i mitt knä sen i lördags kanske(?), gjort ont när jag böjt på det eller belasta det med att typ ställa mig upp. Kan ju då berätta att de blir iiinte bättre, de blir sämre. Sen insåg jag ju här på eftermiddagen att de har ju blivit svullet och nu gör de då så ont att man knappt vill röra på de. Har fått diagnos från Mona på jobbet att de kan tänkas vara inflamerat i muskelfästet och Jens sa samma sak. De båda skyllde på joggingturen i torsdags, och att jag är fruktansvääärt otränad. Kan kanske ligga nå i det, men jag har då ont vilket som..
Josse ringde alldeles nyss också och berättade att hon och hennes bihang som hon kallade han kommer hem ihelgen, så de var ju kul. Även hon konstatera att de berodde på mitt oaktiva liv.. hon mena på att min fotbollskarräir på en säsong kan tänkas ha något med de att göra. På tal om den då, karriären dära.. piteå summer games 96 är allt jag minns och att jag tyckte de var typ värsta tiden i mitt liv, så jag avsluta de snabbt.


Nä, nu ska jag knapra ipren och lägga mig, och hoppas att de har gett med sig lite till imorn för som de är nu så kan jag inte ens sitta sådär kvinligt med benen i kors för de är så ömt att när de vänstra benet ligger på de onda knät så gör de plågsamt ont. Efter detta så har jag då beslutat mig för att, jag behöver inte ens fundera på att fara ut och springa igen. Jag ska bara promenera hädanefter. Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, vi har tittat på det, emn vi tyckte det var lite väl mycket att 'skit' på det.. så det har vi skippat. men det på durrudden, vilken dröm!! jag vill ha!



justja, hon går ju ut! skönt för henne =)

2009-06-10 @ 18:02:54
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Leipokillen

Mycke självömkan nu ;)

2009-06-10 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0