24 Mars

Tisdag idag, mormor fyller år så ikväll ska vi dit och få oss köttsoppa tror jag det var. Har slutat för dagen, och vilken härlig dag det är! Har precis pratat med Johanna om olika världsproblem.. men som tur är finns det ju lösningar på det mesta, och de tror jag att de gör i de här falllet. Funderade starkt på att slå igång tv:n och se Våra bästa år som har spåra ur totalt men i samma veva så ringde EVB så nu ska jag på mörtis och ta mig en liten runda och se om de kan finnas nå man vill ha, för grejjer finns det! Att tömma det där huset kommer inte vara gjort på en dag..
Oj vad jag blir avundsjuk på Tess, jag skulle också vilja bo där!!


Nu ska jag nog ta på mig kläderna igen, backa ut bilen och köra till Djupviken och se om jag kommer mig därifrån med nånting!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe jo det var väll på tiden att skaffa en :) Jo bara finfint själv då ? Jo var ett väldigt bra tagsen man såg dig också :)

2009-03-24 @ 20:54:47
URL: http://emmaalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0