finväder

Idag har solen verkligen strålat! När jag slutade jobba så pep jag iväg till soptippen och blev upplockad av Jens på skoter så for vi och grillade. Har verkligen varit sånt där väder man vill att de ska vara varje helg här framöver. Nu är vi hemma och har precis skrivit en handlingslista, för här ska det handlas! Det ekar typ i kylen med en sur filliter och ruttna ägg, så det börjar på sin plats att vi kilar ner på affärn. Idag ska det bli kycklingpaj här, och jag är i bakartagen så jag har skrivit nougat och dumle på handlingslistan så får vi se om ilet håller i sig till vi kommer hem igen och fått middagen färdig, det är inte lika säkert men då har jag då ingredienser utifall att.

Igåkväll efter jobbet så for vi till Per och Linda och blev där ett hemskt bra tag.. Så imorse när väckarklockan ringde så var jag inte sådär jättesugen på att lämna sängen, men det var värt att vara trött för en trevlig kväll hade vi då :)

Veckan känns fullspäckad ännu en gång, men mycket gör det för att jag jobbar delade turer både måndag och torsdag, så dom dagarna kan man i princip räkna bort. Sen så måste vi väl handla lite mat inför helgen och packa, för torsdagkväll efter jobbet alt. tiidigt fredagmorgon far vi upp till vougga. Kommer bli mycket trevligt tror jag.

Helgen har varit bra, mycke har man väl att tacka det trevliga sällskapet :)

Undra sa flundran, om gäddan var en fisk.. Nu ska jag ta med mig Jens på Coop, är egentligen inget att rekomendera för vi är mest oense när vi är där. Men jag tror minsann jag vill ha sällskap och framförallt bärhjälp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0