helgen

Har haft en jättebra helg faktiskt. Man skulle väl kunna säga att den har varit rätt skoterinspirerad..
Fredagkväll kom Josse hit och det var roligt att träffa henne! Sen gick vi över till Niklas och Linnea en sväng, men de blev en ganska kort visit och när jag kom hem så hade Jenny kommit hit på besök. De sluta med att hon sov på soffan här, så lördagmorgon klev vi upp och åt frukost alla tre. Lasta skotern och begav oss till Per och Linda, kul att se dom också. För det var inte igår!! Vi for ett gäng till vitsjön och grilla och hade de bra ute i luften, för nån sol hade vi inte. Vi höll ut ganska länge på eftermiddagen, tror vi inte var hemma förens vid 17-tiden. Vi beställde mat från Thaigraden och efter en dusch och lite vila på soffan så for vi till Per och Linda igen.. satt i soffan och slötitta på tv:n och surrade bort tiden! trevligt :) När vi kom hem sådär kring 1-tiden inatt så tyckte Jens att vi minsann skulle lägga oss i soffan och se film, äta blåbärspaj och vaniljvisp. Jens åt blåbärspaj och somnade innan ens filmen hade börja, och jag höll ut rätt så bra av filmen tills det inte gick mer, så jag vaknade av att den var slut. Då tog jag bestämda steg till sängen och la mig där.. själv. Jens låg kvar i soffan tills imorse nångång. Idag så for vi iväg till lillpite på skoter, var lite tråkigare väder idag.. småsnöa och blåste betydligt mer. Så vi blev inte så länge. På hemvägen så kom vi på att vi skulle svänga förbi Linda och Per.. (..ännu en gång), detta vi gjorde.. vi fick oss lite fika och sen var de dags att gasa till backen där vi blev bjuden på tacos.
Nu har vi alldeles nyss kommit hem, Jens sitter vid tv-datorn så att säga, och jag sitter vid den bärbara.. ett mer eller mindre lan. Funderar starkt på att ta en dusch och sen attackera han i soffan och slå över till tv:n, eventuellt se klart filmen från igår i väntan på att Beck ska börja. Kort sammanfattat, en bra helg med jättetrevligt sällskap :)

Imorn är det en ny vecka, rätt fullsmetad med saker vi måste göra, det där med måste är tråkigt. Fast det är ju roliga saker iveckan också, t.ex tisdag ska vi brassa iväg  upp på Ikea. Ska bli kul, är lite less på allt här hemma nu. Nu vill jag ha nya grejjer! Helst skulle jag vilja snöra ut alla möbler också, och köpa nya.. fast det får jag nog se mig om bland stjärnorna. .

Nu ska jag avrunda och göra det jag skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0