intressanta dag

Rubriken är ironisk, för det har inte hänt så mycke spännande idag.. har jobbat till 4 och varit tröttare än någonsin. Kan kanske ha något att göra med att jag inte har sovit särskilt bra två nätter irad. Vaknar jag inte för att jag är pissnödig 30 minuter efter de jag har somnat, så har det varit bråk om täcket, eller som inatt hade jag då nån hemsk mardröm som jag då inte minns nu. Men efter sånna uppvak så tar de som en stund att lugna ner sig och somna om..  de är de ena än de andra.  Så idag ska jag satsa på en tidig kväll, ska göra mig klar för att sova före Andra avenyn börjar 21.00 så jag kan gå direkt till sängen när de slutar.
Jens jobbade över idag så jag gjorde middag och åt själv sen vart jag rastlös så då gick jag över till Johanna en sväng och kom hem alldeles nyss.
Nu ska jag gå och borsta tänderna och ta på mig pyjamasen, man kan tycka de är barnsligt tidigt men imorn hade jag tänkt försöka vara lite piggare än jag varit dom senaste två dagarna. Det gör inte saken bättre av att veta att imorn jobbar jag en delad tur, bara tanken kan ju göra vem som helst trött!


Nä, nu mina vänner.. ska jag borsta gaddarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0