kamp

Det är verkligen en kamp att orka hålla upp ögonen den här tiden på dygnet! Har inte gjort sådär hemskt mycket efter jobbet idag, lagade middag och idag blev de fisk med citron och dillsås. Efter det kan man som säga att jag har varit som en strandad säl i soffan ända tills nu! Jens for och spelade badminton och i samma veva så började Andra avenyn som jag har sett. Nu ska jag röja undan här, så slipper jag det imorn på förmiddan, sen ska jag ta en snabbdusch och snöra mig isäng. Fick dock order om att inte somna fören Jens kommit hem.. hur jag då ska klara av det vet jag inte..

Nä, duschen var det! Blev ett kort "extra-inlägg" idag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

vi får se hur det blir när jag kommet ut från dörren hos frissan :D



det är bara bra med oss, hur är det med er?

jag tycker vi ska ta och träffas nån dag här framöver allihop =)

2009-03-03 @ 22:23:28
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

jag håller med dig. dygnet skulle ha fler timmar, eller att man bara skulle behöva sov 3 timmar för att det ska räcka till bättre :)



helt klart tycker jag vi ska bli bättre på att ses!

om det är fint väder i helgen så far vi säkert ut med skotern, ska ni hänga med då eller jobabr du?

2009-03-04 @ 10:45:24
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0