onsdag

Jag har tagit upp städandet igen där jag lämnade det igår. Nu återstår bara en sak, vars ska jag rymma allt som jag inte ska ha framme?!?! garderoben som jag har allt pynt i är överfull och ryms inte en sak till där, och resten av garderoberna som är sådär halvfulla måste tömmas så Jens får plats med sina kläder och saker också. suuuuck!! Fröken Aldrin måste nog ta fram rensarfingrarna, vilket jag har väldigt svårt för.. jag är en sånn där som alltid tänker "..säkert bra att ha till nångång..sen", Fast det där "sen" brukar sällan inträffa. Men den här gången måste jag nog ta det här på allvar och verkligen slänga saker. Kan inte riktigt förstå hur jag lyckas, har haft 64 kvadrat alldeles för mig själv, och det är knappt så jag kan köpa ett par trosor till för dom ryms här inte.. Nu är det ju bara det, att nu är vi två som ska dela på dessa kvadrat så jag måste skärpa mig!

Måste på en liten shoppingrunda nåndag, måste ha mig en ny skoterhjälm som faktiskt sitter kvar på skallen om det kommer ett gupp. Nacken ska ju inte behöva gå av för att man kör på led. Nya glasögon måste jag också ha för nu är jag less att det drar i ansiktet. Och sist men inte minst, en ryggsäck.

Nu ska jag göra ett ryck, vänta och se om Johanna kommer förbi något här på förmiddagen och sen ska jag gå till jobbet på möte! Efter det tror jag att jag beger mig mot pappa och byter tillbaka bil.. det blir nog så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0