onsdag

Ny dag, idag är det onsdag. Klev upp ur den allt för bekväma sängen för en stund sen, har nyss ätit frukost och nu fastna jag här. Hade tänkt försöka göra mig klar och hinna springa genom stan innan jag börjar jobba. Börjar klockan 12 men tänkte att jag skulle ta ut rasten och komma 12.30 istället. Är nog lång dag.. Om jag inte missminner mig så jobbar jag med Linnea ikväll så det är ju som lugna puckar på det viset iallafall.  Oh, vad jag längtar efter helg!! Ihelgen tror jag de blir att vara hemma, fast det lär då inte vara brist på sysselsättning. Tror besämt att vi beslutade oss för att börja få iordning med alla möbler osv ihelgen. Men vi får se!

Alltså, nu har jag vaknat två nätter irad av senadrag i vaden.. samma vad bägge nätterna också. Ett ströningsmoment i skönhetssömnen dessvärre!

Nä, dags att piffa luggen och klä på mig. Sen bege mig upp mot Storgatan!

Kommentarer
Postat av: Linda

om inte annat har vi ju två skotrar, och vi kör bara med den ena när vi har harry med oss för då åker jag och han i pulkan, så du kan ju låna en av oss annars :)

2009-03-04 @ 11:00:06
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0