underbara onsdag

Oj, vilken effektiv dag! Jag började dagen med att vakna med hunvudvärk, och som jag vet av erfarenhet är ju att om man vaknar med det redan på morgonen är det för det mesta dödsdömt att ens försöka få skallen att sluta banka, men jag gjorde ett tappert försök med två alvedon och som jag misstänkte så hjälpte det inte särskilt mycket så på eftermiddagen när jag kom hem så gjorde jag ett nytt försök och det gick!! Huvudvärken försvann och jag satte igång att baka, denna äppelkaka jag pratat om tidigare blev av idag.. dock inte så lyckad som jag hade hoppats på!
Fick en snilleblixt idag att jag skulle lämna in min rosa kamera, så sagt och gjort när jag slutade jobba for jag på elgiganten och där sa dom ju såklart, som alltid att det är säkert fuktskada (enbart för att det inte går på garantin) så jag bestämde mig för att köpa en ny, en ny svart. Så nu har jag en fungerande kamera igen så efter helgen kanske det rent finns lite bilder att se.
När Jens kom hem från jobbet så for vi till Boden, jag följde mest med som sällskapsdam när han skulle hämta skotern. På hemvägen svängde vi in på storheden för att gå på systemet, så då var det också bortgjort.

Nu ikväll har vi haft främmande av Jens mamma och pappa och Jenny, vi har fikat smörgåstårta som dom hade med sig och druckit kaffe. Jens fick sig lite presenter också för det är ju faktiskt så att han fyller år på fredag! Av mig har han redan fått sin present, en vecka för tidigt. Jag var rolig och sa vad han skulle få så han fick följa med och bestämma själv, ett par skoterhandskar. Lika bra det så blir det dom han vill ha, för annars finns det väl alltid nå som inte duger.

Nu minsann, packat och klart. Ska hoppa isäng nu så jag orkar upp imornbitti, ska ju visst upp 6 ännu en dag.. jag var nog trött imorse så imorn kommer jag väl vara mer eller mindre dödförklarad. Kan hända det blir nån sånn här akutuppstigning en sådär 20 minuter före jag börjar. Vi får väl an se!

Godnatt på er, och trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni får också ha en trevlig helg!! :)

2009-03-19 @ 09:21:39
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0