varm choklad till frukost

Imorse vaknade jag av att Jens ringde och väckte mig vid halv 10, så de var ju alldeles lämpligt att pallra sig upp den tiden. Har hunnit vika undan all tvätt som har hängt på tork här lite varsstans. Kokat lite choklad och nu sitter jag här och funderar på att börja göra mig klar för stan. Ska möta upp Julia på Indiska när hon slutar klockan 2 så ska vi gå på stan en sväng och sen gå och handla mat inför kvällen. Måste hinna springa in på systemet också och köpa en Casal Garcia i vanlig ordning. Tror bestämt att Jens pappa knackar på dörren snart för att komma och fixa så internet funkar på min dator också. Det blir alla tiders, för jag ser ju knappt vad som står på skärmen, TV:n står alldeles för långt bort från soffan för att jag ska kunna se vad jag skriver just nu. Jag är halvt om halvt blind.

Ihelgen är jag solokvist, men nog går det också bra.. det känns som att en helg är hemskt lång tid, men se nu, redan nu är det lördag så imorn kommer han ju hem!
Igårkväll for jag upp till Långträsk och hälsade på en sväng, så då när jag kom hem vid 23 så kom jag ju på att jag inte sett veckans avsnitt av One tree hill så det ladda jag ner och såg tills jag somna.

Nu ska jag gå och titta hur det inoljade bordet blev igår, jag skulle tippa på att kanterna fortfarande är lika torra och frasiga.
Sen är det dags för en extreme makeover :)

Fortsatt trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0