25års fest!

Ikväll är det 25års fest som gäller för Jens och så är det ju detta dilemma, vilken Jens man pratar om.. Jag och Johanna har det väldigt tufft att förstå om det är min eller hennes Jens det handlar om, men nu är det iallfall hennes Jens som fyller år. Så jag är alldeles nyss hemkommen från stan, mötte upp Sabina och Sara på Subalnd och sen gick vi vidare mot systemet och handla för ikväll men då visa det ju sig alldels nyss när Jens ringde, att han skulle ju minsann inte hinna in på nå system på vägen hem så jag måste visst dit en sväng till. 
Sitter och lyssnar på Elvis - In the ghetto så jag tror hela 33an får höra.. men det är ju då mitt a dan, så det får resten av huset ta.

En fruktansvärt lugn och tråkig lördag dag har jag då, i princip alla jobbar, nån är på Ikea, och Jens är ju då i vuogga som sagt och hämtar hem husvagnen. Så det är som bara jag som är hemma och är ledig, fast nu sitter jag då mest och väntar på att klockan ska gå så jag kan börja göra mig klar. Pratade med Johanna tidigare idag, hon hade minsann tänkt göra sig riktigt fin idag så hon satte ju ribban högt hon då. Jag hade ju som tänkt göra en lindrig variant av allt idag men då gick ju inte det. Så det blir lockar idag.. men visserligen blev det ju enkelt, jag slapp ju det här med att stoppa en färgbomb i håret och tvätta och föna, hela den baletten behövs ju inte då, för när man ska locka det får de ju gärna vara lite sådär lagomt skitigt.

Igår släpa jag med Jens på stan, åt lunch och fika med Sofia. Var in på banken och fixa, och i princip tvinga han och köpa nå jeansshorts.. den sämsta affären i hans liv enligt han men enligt mig en av dom bättre. På stan blev vi länge, så det blev lite stressigt där på eftermiddagen för Jens hade ju olagt om till sommardäck på hans bil, men de blev så enkelt som att dra bort dubben från vinterdäcken. Sen var det bara skynda sig iväg på affärn och handla inför kvällens grillning hos Per och Linda. En lugn men trevlig fredagkväll!

Nä, nu måste jag nog lägga på en rem och springa på systemet, annars tror jag att min kille inte tycker om mig fullt lika mycket längre!

Trevlig lördagkväll på er och ett grattis till Jens på 25årsdagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0