bichon frise

Nog är man ju allt bra sjuk, fredag den 23:e januari när vi tog bort Teddy så sa jag jag vet inte hur många gånger mitt i all skrål, "jag ska aldrig i hela mitt liv ta bort en hund till.. jag ska aldrig mer ha en hund!!" men ändå lika fullt, 4 månader senare så sitter jag och kollar på blocket på annonser. Dom är allt bra söta, lättskötta, och gosiga. Kräver inte sådär jätte mycke, knappt att dom vill ut och kissa när det regnar ute för man kan ju bli blöt om tassarna. River inte väggarna omän man bara går en liten prommis runt kvarteret den dagen. dom är allt bra charmiga!

Titta bara, man kan ju inte bli annat än kär!



Nåja, det krävs nog en del övertalning från min sida för att få Jens att gå med på det här, för en sånn här liten golvmopp är långt ifrån en jakthund som han vill ha. Sen är det inte säkert att jag vill ha en imorn.. jag måste nog tänka över det här själv också, och inte bara en gång.

Håret idag blev helt kanon, jag blev supernöjd. Färgen kunde inte bli bättre! Biffarna jag gjorde till middag blev helt outstanding, och nu funderar jag på att gå och lägga mig. Jobbar ju faktiskt imorn! Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag tyckte den var jättebra! du måste se den!



näe, vi har nog inga speciella planer tror jag. fortsätta med grillstaden här ute om det är väder. är det sämre väder tyckte per vi skull1e ta oss en tur till malå för att hälsa på hans mormor =)



vad har ni för planer?

kramar!!

2009-05-07 @ 08:10:17
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: lea

du har inga kläd tips inför kvällen?:P

2009-05-09 @ 10:24:49
Postat av: lea

kanske en utav dom men jag vet inte om den känns för vintrig.?

2009-05-09 @ 10:34:02
Postat av: Anonym

Köp nu jesse en jakthund ;)

2009-05-09 @ 11:34:47
Postat av: Cika

aaw, vilken liten sötnos på bilden :)

2009-05-21 @ 19:57:04
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0