färdigt och klart

Imorse klev jag upp och tog en cykeltur med Linnea till mörtis och drack morgonkaffe i de härliga vädret, men de vädret verkade då inte få hålla i sig för nu har de ju då mulnat igen. Är hemma nu och har precis fått klart allting, förutom att jag upptäckte till min stora fasa att de behövs dammtorkas. Jag säger då det, när det är dags för nya möbler till vardagsrummet.. den saken är då klar, att det blir definitvt INTE svartbruna möbler. Vill man inte ha att de ska se dammigt och slibbigt ut då får man lov att torka jämt och ständigt. Dessvärre tror jag att de dröjer innan något sånt som att köpa nya möbler kommer att ske.

Funderar starkt om jag skulle ta och göra mig nå mat, köttbullar och makkisar. Mest för att jag vill bli av med alla köttbullar vi har. vi hade väl en 5 paket 1kgs så mäkta less blir man. Så undra sa flundran om gäddan inte va en fisk om de blir så!

På begäran från Sabina så tog jag nå kort på hur det ser ut nu i vårat vardagsrum som jag tänkte lägga upp. Men man får se förbi att de hänger en lampa lite snett ovanför soffan och att tavlorna inte hänger riktigt kanske där dom ska, men de ska ordnas de också så småningom.


         
    


Kommentarer
Postat av: Linda

det vart ju jättefint! :)

2009-05-26 @ 15:00:22
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blev ganska rejält besviken på huset, men det dyker väl upp fler hus så småningom! :)

2009-05-26 @ 15:02:35
Postat av: sabina

Vart ju riktigt snyggt! Nu är jag nöjd ;) Kaffe får vi tar när jag kommer hem :)

2009-05-26 @ 19:48:24
Postat av: saraisacsson

blev ju riktigt fint! :)

2009-05-28 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0