lediga dag

Ja idag är jag ledig, och imorn och på onsdag.. och fredag, lördag, söndag. Jag är mest bara ledig iveckan. Det är allt bra härligt fast jag skulle tro att jag är less på att gå hemma innan veckan är slut. Sen har det ju en förmåga att ändå alltid dyka upp jobb iallfall, fast som de känns idag så lider jag inte särskilt mycke omän det inte skulle göra det. Har som fullt upp ändå, idag tog jag mig en rejäl sovmorgon efter helgens jobb och sen var jag förbi Johanna som var hundvakt på Hemlunda och tittade på dom ursöta valparna. Nu i eftermiddag har jag tvättat och vilket berg vi hade.. det känns som att de aldrig ska ta slut. Skulle verkligen behöva ta itu med en städning här, men då är alla städgrejjer fortfarande kvar i Jens bil och jag är alldeles för lat för att idas gå ner och hämta upp dom så det får va till en annan dag eventuellt tills imorgon.
Tessan ringde alldeles nyss, och på onsdag ska jag äntligen få färga mitt hår. Nu har jag väntat länge nog! På torsdag kommer Jens hem igen, och vad de ska bli härligt att ha han hemma en helg, och ännu bättre, jag är ledig!! Så jag tror vi ska göra lite ärenden på stan som t.ex banken och sen lördag är det ju 25årsfest så lördagkväll vet vi då vad vi ska göra iallfall. Fredag har jag en lunchdate inbokad med Sofia, så det får jag ju inte glömma!

Idag när jag var förbi Johanna så började vi prata om att fara till Sthlm, och jag blev hemskt sugen på att fara ner en helg, shoppa och äta go mat, bo på hotell och bara ha det bra! Johanna hade visst framfört idén till hennes Jens och han hade visst inte varit lika förtjust över ideen som vi var. Jag undrar vad min Jens tycker om den briljanta ideén. Jag vet nog redan svaret.. men man kan ju alltid försöka ;)

Nu väntar jag på sista maskinen gu vare tack och lov! Sen ska jag invänta Glamour och vänta på att Johanna ska ringa så vi kan följas över till Linnea och Niklas, eventullet att jag klämmer in ett dollarstore besök med mamma också. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Linda

nej, det kan jag tänka mig ! men du överlevde ju helgen ändå =)



jo, det är ganska bra med oss. harry är fortfarande förkyld och jag har nu fått tag i mammas gamla telefon så nu fungerar vardagen igen, skämt åsido ;)

ska dock köpa mig en ny telefon, har velat det ett tag så det var ju som tur ändå att den dök ner i hinken =)



hur är allt med er? läste att du äntligen får vara med jesseboy i helgen! =))

kram!

2009-05-04 @ 21:01:42
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0