regn!

Jag är ju lite av en sånn jag kan tycka det är rätt skönt när det regnar ibland, nu menar jag inte att det ska regna varje dag men nångång såhär då och då. För då behöver man inte gå ut, för när solen skiner känner man sig lite tvingad att he sig ut. Men hur som helst så ska jag iallfall ut idag, har precis ätit mig lite frukost, brandt skorpor och te blev det idag! Dom är så bejäliga att doppa med bara smör på i te. Hade tänkt ta och börja göra mig klar nu och bege mig mot Ripgatan 5 och träffa de lilla trollet.

Igårkväll var jag och mamma ute och söndagskörde på en tisdag, vi hann fara runt och titta på lite olika saker och man blir ju inte bara mindre sugen på att spara så vi kan göra våran investering nångång. Sen var vi även förbi på mörtis och hälsade på Tessan och Jimmy där det var full fart. Oj så fint det kommer att bli när det blir klart där.. det kommer ljusna upp där lite skulle man väl kunna säga.

I samma veva som jag sitter och skriver det här så pratade jag med Linda och fick veta att dom har halsfluss på ripgatan som jag så gärna inte blir smittad av, så vi bestämde att vi får ta det en annan dag helt enkelt! Så då är ju frågan, vad jag då skulle ha gjort i väntan på hårfärgningen.. ett alternativ är att fortsätta städa här och ett annat ett är att ringa Linnea och höra vad hon har för sig. Kan tänkas att det blir det andra alternativet, det lät aningens trevligare!

Påklädning nästa!

Kommentarer
Postat av: Benny andersson

Hej på dej

2009-05-09 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0