tisdag

idag har jag varit ner på stan en snoa, tog en lunch på Nodo med Julia och när vi precis hade fått maten så dök även Linnea och Johanna upp. Gjorde sen några ärenden på stan, b.la apoteket och när jag skulle betala så blev det halva priset då visade det ju sig att jag har fått högkostnadsskydd där, och ingen gladare än jag, blev ju billigare. Är nog med utgifter den här månaden som sommardäck, tandläkare, hårfärgning, osv osv. Listan kan göras lång, sen att mycket av lönen går till sparkontot hjälper ju också till att de är lite magert på visakortet.

När jag kom hem från stan så började jag med en liten städning som inte är färdig än, har en förmåga att komma på en hemskades massa andra saker som borde göras mitt i allt. Som t.ex middag, de kom imellan så nu har jag precis ätit och ska väl så smånigom återgå till det här med städ.

Fick alldeles nyss ett väldigt glädjande sms, mina skor som jag beställde på skopunkten finns nu att hämta på Coop forum så dit ska jag springa sen. Äntligen! har väntat på dom nu i några dagar, fast jag ska väl inte klaga, beställde dom tisdagkväll och med tanke på alla halvdagar och helgdagar så kom dom ändå rätt fort. Men man är ju så ivrig när man vet att nånting är på väg.

Tror jag ska göra mig en sånn här go cappucino i påse nu och fortsätta med de här roliga som jag höll på med.

Oj, vad jag längtar efter Jens.. 2 dagar kvar ;)


Kommentarer
Postat av: SaraIsacsson

när du säger de så kommer jag ju på de. Rackarns också!

2009-05-05 @ 16:52:51
Postat av: Linda

ja, men visst är man det! speciellt om man heller inte har hemtelefon =)



de där kvinnliga hormonerna känner jag igen, jag var likadan där ett tag ;)



hoppas du har en bra kväll!

2009-05-05 @ 18:47:58
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0