4!!

Som ni säkert förstår har jag nedräkning till jag arbetat av dessa nätter som jag ogillar skarpt så jag kan ju med glädje säga att efter den här helgen är över så har jag endast 4 (!!) nätter kvar, tjihoo säger jag bara :)

Nu ikväll har vi varit på middag hos Sara och Andre på djupviken, och shit så fint dom har fått till det. De var kul att se, och en trevlig kväll var de tills jag var tvungen lämna sällskapet. Trist men sant, men nästa gång hoppas jag kunna stanna hela kvällen :)

Imorgon är dagen när min pärla ska få vinterdäck på sig, hoppas jag iallfall. Annars är jag lite körd iveckan eftersom Jens ska ha volvon med sig till gällivare. Som ni kanske ser är pärlan inte mycket värd i nuläget, igår när jag skulle iväg och handla så ville han inte riktigt som de jag ville. Starta och i samma veva jag tog tag i växelspaken för att lägga i backen så dog han och sen var den död, knappt att den orka dra runt. Några timmar senare när pappa kom och skulle provstarta, då fick jag mig.. han starta som en klocka!! Han propsa på förarfel men knappast att de har något med de att göra, den är inte särskilt pålitlig. Så de måste åtgärdas för nu snart börjar jag ju behöva bilen på riktigt eftersom jag börjar jobba i munksund. Skitbil om ni frågar mig!






Kommentarer
Postat av: Malla

Dom är fr euro sko, 595 kr, finns i svart och vitt. Dom är fodrade dock..men skööna :D

2009-10-11 @ 20:49:29
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0