En sånn där dålig dag..

De är bara förnamnet på hur dålig den här dagen har varit. Jag kunde för de första inte somna imorse.. 09.50 kollade jag på klockan sista gången och sen vaknade jag vid 15-tiden klarvaken. Efter ett tag insåg jag hur trött jag egentligen var och att jag sovit på tok för lite men de gick inget vidare med att somna om så efter en timme av bök i sängen gav jag upp och gjorde morgon. De resulterade att jag var som en tickande bomb, som utlöstes och de slutade med tårar. Vad som hände allt därimellan behöver jag ju inte gå in på, men de löste sig. ♥

Imorgon är det måndag och de innebär att nedräkningen till torsdag kan börja, kan tro att veckan blir lång eftersom jag redan längtar. Har inte blivit bortskämd med att se Jens ihelgen, och en dag som den här vill jag då inte ens räkna. Men Jens förklarade de så fint att, de positiva väger över och att han inte skulle klara sig utan mig! En jättetur det för till saken hör att jag inte klarar mig utan Jens heller ;)

Godnatt på er!

Jag måste bara tillägga, Hanna ♥ Jens!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är s tråkigt med dåliga dagar! Hoppas den blir bättre! Har du tid med nå ¨kaffe idag? :)

2009-10-12 @ 10:24:56
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, så gulliga ni är! :)



Tack själv, det var hur trevligt som helst. Nu är det bara nästa middag som ska planeras, längtar redan! ;)



Hoppas det gick bra för dig att jobba. Verkar ju soma tt du gått av nu? I så fall, trevlig "helg"! :)



Kramis

2009-10-12 @ 11:32:38
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, typiskt dem! :D Det är bara höja blicken och leta en ny helg :)



Njao.. Jobbar mån-fre, men nu i helgen är jag ledig. SMID som fan! Ska bli så skönt att vara ledig två dagar på raken :)



Själv då?



Kramis

2009-10-13 @ 15:22:50
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0