godmorgon

...på er!

Nyvaken sitter jag nu med en delikat frukost/lunch, havregrynsgröt med hjortronsylt på ena halvan och hallonsylt på den andra och såklart ett glas mjölk bredvid, helt okej faktiskt i brist på annat. Fanns inte så mycket annat att välja på i våran kyl, de ekar i kylen efter pålägg  men mjukbröd däremot finns de fulla frysen med men de kommer jag ju inte så långt på. Jag måste nog ta itu med en handling sinom tid, men inte idag.
Ska nämligen börja göra mig färdig och bege mig mot nya äventyr, spännande! Måste b.la hinna och tanka 940n för Jens hade varit taktisk och lämnat den i princip snustorr, för jag vet av erfarenhet att en volvo av den årsmodellen INTE går på luft ;)

Bara så ni vet.. 9 (!!!) nätter kvar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, om bilarna ändå gick på luft.. SUCK :D



Yes, SMSet kom fram. Smid, var roligt! Imorgon kommer dessutmo tapetseraren, så vi kommer att ha klart sovrummet till helgen ;) Kul!



Kramis

2009-10-06 @ 17:07:31
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Linda

vi har begett oss till mamma o pappa.. men vi har ändå hunnit med att besöka ett par st och fått besök. här ligger vi inte på latsidan ;)



kommer ni till sara o andré på lördag ?

kram

2009-10-06 @ 21:54:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

jo, ensam, gräsänka, singel - kalla det vad du vill, men någon karl vid min sida har jag inte så jens kan få ställa upp som partner när du åker =)

kram!

2009-10-07 @ 10:26:06
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0