marknad

Vilken händelserik helg vi haft, eller jag. I fredags åkte vi till jävre för att äta lunch med Per, Linda och Harry och sen rantade vi runt lite på eftermiddagen. På kvällen var vi bjudna på tacos hos Julia och Niklas, både gott och trevligt, men de blev en tidig kväll för vi skulle bägge upp tidigt lördagmorgon, Jens skulle iväg på jakt och jag skulle till Arjepog på marknaden med Per, Linda, Per och Emma. Jag agerade femte hjulet men de gick finfint de också. Jag kom därifrån med en påse kola och en suovas i magen, marknader har en förmåga att se ungefär likadana ut vars dom än är men de var kul!
När vi kom hem på aftonen så tvingade Julia med mig ut på partajj så jag gjorde mig färdig och vi gick till Stina som slutade sen på Kalles. Var som sagt 10 helger sen för att vara exakt sen jag var ut, och ja de är ingen större skillnad på utelivet förutom att man får frysa när man står i kö nu motför sist jag var ut. Men nog var de kul iallfall.
Nu idag har jag tagit sovmorgon och sen tagit en lunch med Julia. Funderar på att dra igång med lite städning här hemma medan jag väntar på att Jens ska komma hem. Eventuellt har jag lite planer för han ikväll, byte till vinterdäck på min bil! Känns väldigt prioriterat om jag ska kunna köra iveckan. Igår/inatt slirade de aningens under klackarna, glashalt på vägen och jag var inte så sugen att slira omkring med bilen på vägen.

Nä om jag skulle ta och göra något åt vårat hem i väntans tider!

Tack för ihelgen alla :)


Kommentarer
Postat av: Linda

tack själv! var det kul igår då? även om det var kallt och utelivet såg likadant ut? =P



jo, det var faktiskt super att dom fixat skor! :] billigt för mig ;)

2009-10-04 @ 14:34:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Mhrm! Klart du ska byta däcken själv, det är superenkelt och dessutom väldigt bra att kunna. Du kommer garanterat kirra biffen! ;)



Dunderkram

2009-10-04 @ 15:28:48
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack själv! :) Jag tyckte att du behövde få komma dig ut en sväng ;)

2009-10-04 @ 16:09:20
Postat av: Sara

Hahah, okej. Ja, det är ju bra att du håller dem sysselsatta! ;)



I fredags var jag på vinkväll hos en kollega. Igår var det slappt, såg på TV, var en sväng till Gläntan med en annan med hund, var på middag på Golden Dragon och tog det allmänt lugnt!



Ni då? Förutom marknad och utgång? Fått ordning i lägenheten?



Kramsi

2009-10-04 @ 18:30:42
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0