onsdag

Nu är det över och jag är verkligen nöjd! Vaknade för ett par timmar sen och med den trötthet som befinner sig i min kropp just nu, så är jag mäkta glad att det är färdigt nu och att jag hädanefter arbetar DAAGTID! Nu har jag några dagar på mig att vända tillbaka helt och hållet, börja få sova på rätt sida av dygnet. Jag tror de kommer göra underverk :)

Vad ska man laga till middag?! detta ständigt bekymmer!! Helst ska de ju vara något som är en någorlunda smakupplevelse även när de legat i frysen ett tag.


Jag är otroligt less på mångt å mycke! Kanske de känns så bara för att jag är sådär trött och på lagomt ogott humör och allt bara känns urk, kanske.. kanske inte.

Tror minsann jag ska skicka iväg ett sms till Jullan och höra om hon inte vill komma ikväll! Måste ju passa på medan hon är kvar i stan :)

Nu ska jag fara på affärn och förhoppningsvis komma på något att laga till middag, jag hoppas jag kommer på de före jag är på affärn för annars blir de dyrt om man inte vet vad man egentligen är sugen på.

 

vecka blir månad..


Kommentarer
Postat av: Linda

men ska vi boka in det då? den 13e? om nu per o emma kan då vill säga :D

2009-10-21 @ 14:55:26
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

ja, jag ska också göra det! sen prata med emma imorrn =)



jo, har glömt säga det, det kom idag =))

2009-10-21 @ 22:46:46
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duuu... vart soppan god du lagade här om dagen? :)

2009-10-22 @ 08:20:33
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0