sömntuta

Ihelgen har jag tyckt att de varit passande att sova bort halva dagarna, igår vaknade jag vid 13-tiden och idag strax efter 12, högst opassande kan man tycka.

Största delen av helgen har vi spenderat med Per och Linda. Fredagkväll blev vi bjudna på tjädergryta hos dom, första gången jag smakade de, men de var jättegott. Igårkväll bjöd vi dom på middag, trevligt! Familjen E/L kom också förbi på en visit :)

Idag är det söndag och snart kommer Jens hem från älgjakten (ni behöver inte fråga om dom fått något, för dom  som följt jaktresultaten vet nog redan svaret). Vi ska till mamma och äta middag och så skulle visst Per, Linda, Nils och Gustav också komma, så de blir kul att träffa dom!

Nu ska jag gå och ruffsa till mitt otroligt fettiga hår men jag har tvättvägran tills imorn, måste spara på färgen allt som bara går!

Ikväll tror jag vi ska inhandla en coca cola, chipspåse och en karrapåse. De kan man väl få unna sig när man inte stoppat i sig en enda karra under hela helgen :)

Tack för ihelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0