tidig morgon!

Goodmorgon!

När Jens stökade på med att tända lampor och göra iordning matlådor för veckan så slog tanken mig, jag kanske borde kliva upp när jag ändå är vaken. Så för att undvika onödiga sovmornar så steg jag upp uir sängen klockan 06.00. Vad jag ska göra den här tiden vet jag inte riktigt, för tillfället dricker jag kaffe och äter ur gårddagens chipspåse som jag egentligen inte ens tyckte om. Kan tänkas bli en lång dag detta.. är ju van att starta dagen vid lunchtid.


Nu kanske jag skulle ta och göra mig nån riktig frukost istället, tror de blir havregrynsgröt sådär löskokt med hjortonsylt på ena halvan och hallonsylt på andra.

Ska nog ta itu med lite bär vi har i frysen och koka sylt nu på förmiddagen, nånting vettigt ska man väl lyckas med. Har jag tur kaanske jag tar mig ut på en promenad nu på morgonsidan, men de är nog att hoppas på för mycket.

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0