ett sånt där tidsfördriv..

.. som säkert alla bara scrollar igenom men då har jag då gjort det :)

Vad blir ditt namn baklänges?
annaH

Vad har du för startsida på internet?
about:blank

Har du någon gång testat karate?
ne och tror inte jag ska testa heller..

Tänt eller släckt när du ska sova?
de beror lite på de där..

Godaste drycken till frukost?
de ultimata är ju en kall coca cola

Senaste lästa bok?
män som hatar kvinnor

Vem kramade du senast?
Jens

Vill du bli president?
jag skippar nog den biten

Har du spelat kille i en teater?
nee

Duscha eller bada?
duscha om de ska gå undan, men nog är de ju allt bra härligt med ett bad i lugn och ro

Kan du ditt mobilnummer utantill?
joo

Har du tråkigt?
nja, tråkigt och tråkigt..

Har du gråtit i skolan nångång?
de vet jag då inte

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
skulle inte tro de va!

Vilken färg har din jacka?
de finns några att väja på..

Använder du långkallingar?
om så behövs, självklart

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
ja det måste nog ha varit Jens

Vad ska du göra NU?
duscha, pissa och gå isäng

Hur äter du ett äpple?
jag biter, tuggar, sväljer..

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
joo, de flesta småkryp är äckliga

Bästa tv-program?
av dom jag ser nu så är Rederiet och Andra avenyn en stor favorit

Rent spontant, bästa present du kan få?
ja.. pengar är väl alltid tacksamt, men kanske inte så "kul" present.

Resmål som fascinerar?
-

Förätt eller efterätt?
förrätt, hellre mat än slisk och slask

Tre saker du alltid har med dig?
telefon och nycklar i min praktiska lilla handväska

Den senaste komplimangen du fick?
att jag blev finast i världen (ungefär) i min nya hårfärg - Jens

Vilken mobil signal?
Tina Turner

Minimorötter eller pommes frites?
pommes frites

Första sporten du gick på?
sport har aldrig intresserat mig så de har jag inte ens lagt på minnet

Vad längtar du mest till just nu?
att jag skulle ha duschat och fick gå och lägga mig

Hur gammal har du tänkt bli?
tills jag inte kan ta hand om mig själv längre

Vad drömde du inatt?
nån mardröm måste de då ha varit, för 03.50 vaknade jag i panik

Vilken TVserie är bäst?
One tree hill

Kan du gå ner i spagat?
näästan..

Vad åt du senast?
min magalöst goda köttfärslimpa, potatis, kantarellsås och sallad.. OCH coca cola till de ;)

Höga eller låga strumpor?
mittimellan

Vad är du mest rädd för i hela världen?
-

Har du varit kär i en kändis?
en hel drös i mina yngre dagar..

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
sällan iom att jag sällan dricker mjölk

Vad har du för färg på ditt påslakan?
rött och vitt

Vad ska du döpa dina barn till?
ja i dom banorna har jag inte funderat på än..

Sommar eller snö?
snö

Bikini eller baddräkt?
helst inget utav de, jag föredrar kläder!

Är du mörkrädd?
jo särskilt den här tiden på året..

Riktig gran eller plastgran?
ingen betydelse

Vem ringde du senast?
mamma

Vem fick du senast sms av?
Linnea

Har du haft vattkoppor?
ja herregud vilken upplevelse de var..

Har du gjort en snöängel i år?
inte vad jag kan minnas

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
har inte hänt än så länge

Platt eller lockigt hår?
lockigt

Vad gör du när det regnar?
ja de beror på

Har en dröm gått i uppfyllelse?
jadå!


Kommentarer
Postat av: Linda

fin du vart i håret! ! =]



mja, det är både pch att ha han med sig, skönt att få vara själv ibland också ;P men, blir det husvagnstripp får han hänga med!



hoppas din jobbhelg flyter på bra utan missöden =)

kram!

2009-09-18 @ 21:18:28
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan nig vara bra att ta det hela stegvis, så man inte får en chock! :)



Tja, vet inte om det är så mycket att vara avis över. Sist vi hade en myskväll var i mitten av juni, dvs tre månader sen. Så det var på tiden, tycker jag! :D



Är du på jobbet från fredag till måndag? :O Hoppas tiden går fort för dig då! :)



Kramis

2009-09-19 @ 15:02:03
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Jodu, ingen rast och ingen ro! :S



Ja gud, det förstår jag att det känns så. Nåja, helg-ob'n är ju alltid en liten morot, fastän ni förtjänar betydligt mer. Ni gör ett viktigt jobb!



Ska ha ett underbart slut på helgen. Det blir att plocka och dona, och så hoppas jag att kvällen avslutas med att somna framför TV'n :)



Lev & må!

Kramis

2009-09-20 @ 11:10:48
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0