Man ska ha husvagn..

.. de har jag sett att alla har!

Ja, så är de. Igår blev vi äntligen husvagnsägare. Om ni frågar Jens så är HAN ägare bara för att han står på pappret och så retflinar han lite sådär lagomt. När man är tillsammans med en liten retsticka så antar jag att de är något jag kommer få höra tills han kommer på något annat att reta mig med ;)
Nä men seriöst då, helnöjd! är vi!! Helfräscht trots sina 20 år på nacken. Så igårkväll när vi äntligen kom hem från Malå så var de pynt och stök som stod på schemat. De fortsätter även idag, hade tänkt göra mig färdig nu och ta en runda på Dollarstore och sånt för än är vi inte färdiga. De är mer än man kan tro med att rusta ett hem på två däck. Ikväll hoppas jag på att få ta premiärnatten men vi får väl se, beror på älgjägarn om han kan pricka älgarna eller hur de är.

Nä, nu har jag då inte tid med bloggen för nu hör jag att husvagnet ropar på mig till stan ända från stockbäcken där de kommer att bo när vi inte har de ute på andra äventyr :)

Trevlig helg på er! För de har då jag, med tanke på att vi har husvagn nu.. jag var bara tvungen säga de en gång till så att ingen skulle undgå att missa de ;)


Kommentarer
Postat av: sabina

Fan va kul med husvagnslivet :) Däremot hoppas jag du förstår att du måste lägga upp lite bilder på brålåket? :P

2009-09-12 @ 15:48:22
Postat av: Linda

ååh, vad roligt att vara husvagnsägare!! klart vi måste ta oss en tripp nån helg! skulle dock vara skönt om mamma är ledig så vi kan dumpa av harry där och slippa ha han med oss ;)

kram!

2009-09-14 @ 14:42:57
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Linda

mjo, det var då en upplevelse ;P inte för att jag kommer göra om det nån fler gång när jag är gravid! sen om jag gör det ogravid får tiden utvisa :D

smärtan är dock det enda jag kommer ihåg nu typ ;)



kram

2009-09-15 @ 00:25:26
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till husvagnen! ;)

2009-09-17 @ 17:40:47
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0