skit skit skit!

Åh vad jag blev less nu.. hade bokat tvätttid och nu för en liten stund sen tog jag tjuren i hornen med tvättkorgen ner till tvättstugan, matar tvättmaskin allt som bara går och vanligtvis så går den ju igång när man trycker på start, men inte idag!!! ÅH! jag blev på ohiskelit dåligt humör så nu föll allt jag hade tänkt göra i eftermiddag.. nu får jag ingen garderob rensad eller nån hall rensad på sommarskor/kläder.. BLÄÄ!

Har iallfall ringt till rawi så nu måste jag väl gå ner och hämta ut all våran skitiga tvätt..

Som om de inte vore nog så gjorde jag en äcklig upptäckt strax före jag gick ner, en påse med en blöt handduk och skitiga kalsonger inknosade som legat där sen i torsdags.. tur för Jens att han inte befann sig i närheten just då!! De luktade skunk!!

En sånn dag, meen shoppat har jag iallafall gjort. En parkas, om ni frågar mig skitsnygg! Ett par skor, två tunikor, ett par jeansleggings samt bytt kolsyretub till sodastreamern! visakortet har varit väl använt idag, men jag har ju fast jobb så.. ;) jag var bara tvungen!!

Nä, nu ska jag gå ner och hämta upp tvätten då.. tjihoo va kul!


Kommentarer
Postat av: Linda

han har då pratat om att han ska jaga till helgen, men han ligger ju borta den här veckan och dom skulle ställa in sig på att det eventuellt skulle bli så nästa vecka också. så jag sa att jag tyckte han skulle vara hemma, eller bara jaga en dag eller åtminstone komma hem på kvällarna :D men vi får se hru det blir..

2009-09-28 @ 21:46:19
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Sara

Jeeez, vilken dryghet när ens planer går i stöpet.. Irriterande som tusan! :/



Hoppas du blev på bättre humör efter shoppingrundan ;)



Kramis

2009-09-29 @ 10:02:42
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaha vad du har shoppat! kan du inte lägga ut lite outfits ;P haha

2009-09-29 @ 16:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0