tisdag

Senaste dagarna har mest handlat om att fixa, köpa, och dona till detta husvagn. Annars har det nog inte hänt något särskilt, eller jo.. kampen att sluta bita på naglarna har jag gett ett försök. Så numera har jag alltid nagellack på naglarna, de ser förjävligt ut med mina sönderbitna fula äckliga naglar men de kanske kan ge resultat. Vi får se hur de går.

Imorn har jag fullspäckat schema, klockan 10 ska jag vara på banken för att börja pensionspara (vuxenpoäng om ni frågar mig) klockan 12 har vi APT på jobbet som jag hoppas inte ska dra ut på tiden. Efter de hade jag tänkt  på MIO för att höra vad de kan tänkas kosta att specialbeställa en madrass som passar prefekt i husvagnen, säkert svindyrt men höra ska vi iallfall. En sväng på husvagnsimport och Camp4you ska jag också föröska hinna. OCH, en kaffe med Linnea har jag inbokad. Puh.. visst nämnde jag att jag har fullt upp?

På torsdag är dagen när jag ska överge detta som kallas blondin. Länge har jag grunnat på de.. men efter Johanna tog tjuren i hornen så såg jag att, jag SKA också blir brunett så sagt och gjort har jag en tid på torsdag klockan 13.00 hos Linda i Öjebyn. Nästan så de är lite gruvensamt, men man kan ju inte vara en fegis när de dessutom går att få tillbaka den här fantastiska blondfärgen OM jag nu möjligtvis skulle ångra mig. Tro mig, de kommer jag göra. För ett par år sen när jag fick nån sånn där kris att göra mig mörkbrun så sa jag inte långt efter att jag ska AAALDRIG mer vara något annat än blond. Man ska visst inte vara för stor i truten..

Ihelgen jobbar jag, tjihoo va kul! Jag hoppas ni ser att de är ironiskt, för jag skulle så gärna kunna ge blanka fan i de och fara ut med våran husvagn istället men hur skulle de se ut? Jag får minsann vackert inbefinna mig på jobbet 20.30 på fredagkväll och stanna där till måndagmorgon 07.00. Jens kommer jag inte se röken av för han ska visst till stugan och jaga, är nån förvånad?

Nu ska jag ta mig ett kallt glas päronsoda eller cola.. sen ska jag diska undan efter middan som ägde rum för nån timme sen.

Självklart, några bilder på vagnen. Ack så dålig kvalite och sen får ni ha överseende med att de inte är pysslat färdigt invändigt eller uppvaxat utvändigt. Jag får bjuda på dom glansiga bilderna vid ett annat tillfälle.








Kommentarer
Postat av: Linda

åh, nulängtar jag till jag får se den irl! ser mycket mysigt ut!!



nope, han har inte nämnt nåt om det, men du vet, per och hans minne! frågan är bara hur dom ska göra med jakten?? eller vill dom stå där dom kan jaga? =P ska se hur mamma jobbar också..

´kram!

2009-09-16 @ 08:35:14
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: sabina

ser ju riktigt bra ut ;)

2009-09-16 @ 08:57:23
Postat av: Anonym

det har du nog rätt i ;)pratade med mamma tidigare ikväll, och hon jobbar nästa helg.. så i så fall måste vi ha med oss

harryboy..



förlåt att vi fortfarande inte hämtat den!! jag var ju i stan igår, att jag inte kom ihåg att hämta sängen då. innan helgen är över SKA vi hämta den, påminn oss gärna :D

hade inte harry legat i sängen skulle jga kommit nu och hämtat den =)

kram!

2009-09-16 @ 19:42:47
Postat av: mamma

det blev så mysigt i husvagnen!!!

2009-09-16 @ 23:02:46
Postat av: mamma

så mysigt det blev i husvagnen!!

2009-09-16 @ 23:04:40
Postat av: Emma

Tack :) då får ja bara hålla tummarna om att dom kommer in snart :) Förresten vad fin husvagnen var. Jag trodde ni skulle köpa en mkt äldre och mer begagnad eller va man nu ska säga. Men mkt fin var den. Lyckades ni få ner den i priset mer när ni kom dit?

2009-09-17 @ 00:22:31
URL: http://emmagranlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för stödet. Det börjar som sagt lätta nu, och solskenet börjar komma. Det känns faktiskt riktigt skönt, för en vecka sen trodde jag aldrig att jag skulle sluta gråta... Sen får vi se vad tiden utvisar... ;)



Så fin husvagn ni köpt, verkar ju jättefräsch! Måste ju snart träffas och kanske ta oss en svängom i nytillskottet!



Dunderkram till du

2009-09-17 @ 17:46:33
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Malla

Just ja, ni hade blivit med husvagn! Måste ju bara gratulera tilldet :)

Så härligt!

2009-09-17 @ 18:31:05
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Sara

Jo, precis. Man får ju välja att se det positiva i allt. Och bara tanken att vi ju KAN bli föräldrar, gör ju det hela mer positivt.



Jodu, vi har ju till och med sittplatser för gäster nu! ;) Så ni är välkomna att glida förbi när som helst!



Jag håller tummarna för en premiärtur snarast!



Kramis

2009-09-17 @ 21:30:41
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0