trevliga helg!

Helgen har varit till belåtenhet, fredag blev de husvagnstittande i Boden dock inget utav intresse. Fredakväll blev vi bjudna på middag hos Rudholm/Engstrand, trevlig kväll.
Lördag gick jag ner på stan för att träffa Josse och hennes Per som var hemma över helgen, en räksallad på röda lyktan blev det. Mötte Julia som jag fördrev tiden med resten av eftermiddagen som också höll mig sällskap till älvsbyn där vi skulle kolla på ännu ett husvagn, lite mer intressant men inte fullt så intresssant att vi är husvagnsägare, än iallafall. På kvällen var de våran tur att bjuda Per och Linda på middag, även Julia var inräknad i middagsgästerna. Josse och Per dök också upp, så vi satt och surra ända fram till småtimmarna. Trevligt :)
Igår spenderade jag dagen på Ikea med mamma, en del påsar till vårat kommande husvagn blev de, så de är som bara den lilla detaljen som fattas, en husvagn. Tids nog, vi får se hur den här veckan slutar..

Idag är pärlan lagad och går som ett spjut och jag är hemma från jobbet en stund innan de är dags att bege sig mot nästa. Puh.. tung vecka jag har framför mig. Men de tjänar ju inte så mycke till att gnälla.

Knäppte faktiskt ett par kort i lördags som jag tänkte bjuda på!









Kommentarer
Postat av: Linda

men vad sa jesseboy om det då när dom skippat jakten? =))

det passar ju bra att dom tittar på den om dom lika är i faggorna! så dom ska köpa husbil, kul =)



jag har som inte hunnit känna efter riktigt än.. han jobbar em så nu är han iofs borta men det måste nog bli ett par fler dagar innan man ritigt känner av det efetrsom att han ibland är borta kvällar/nätter nu när han vart hemma också =)

kram på dig!

2009-09-07 @ 21:34:30
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0