Blogger award



Jag har fått en sånn här award av Erica.



Thank the person who nominated you for this award.
Copy the award and place it on your blog.
Link to the person who nominated you for this award.
Tell us seven interesting things about yourself.
Nominate seven bloggers.
Post links to the seven bloggers you nominate.


7 (o)intressanta saker om mig:
1. Jag är oerhört pedant när det gäller ordningen hemma, nästan så de blir jobbigt när Jens inte är av samma karaktär.
2. Jag biter nå kopiöst på naglarna.
3. Jag har fortfarande prövotid på körkortet.
4. Jag äälskar att tända ljus, de räcker inte med ett eller två utan alla lyktor som går ska tändas.
5. Jag är som besatt av tv-såpan Tre kronor, Rederiet är avklarat sedan länge.
6. Jag är i princip beroende av Coca cola.
7. Jag är som tokig i att köpa glas, 15 olika sorter och former i kökskåparna och långt ifrån alla kommer till användning.


I min tur nominerar jag, Linda E, Sara E, Emma, Madde, Tessan, Sabina och Julia.

Kommentarer
Postat av: madde

Intressant! ;) Jag ska anta utmaningen imorgon efter jobbet! :) tack! puss å kram!

2010-04-28 @ 00:13:14
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Tack, vad snäll du är! :)



Hur är det med dig?

Jobbar du än? Har för mig att du ville plugga vidare? :)

2010-04-28 @ 08:12:34
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0