däckbyte

Igår fick jag domen, jag behöver nya sommardäck. Kul värre! Men nu är de överfört och betalt, nu fattas bara att stoppa på dom.
Bilen behöver städas, inte de bästa föret ute med hund. Min fråga är, vars är kombin??! Då håller sig skiten där bak åtminstone. Nu är fallet inte så i dagsläget, så pärlan bör/ska/måste få sig en omgång eventuellt ihelgen.

Imorgon ska jag på jakt, ett par vår/sommarskor är vad jag behöver. När vi kom hem från fjällen sist så hade det ju visst vänt under tiden så vinterskorna känns aningens avlägset. Egentligen skulle jag väl behöva mig lite nya mer våriga kläder också men de kan hända får vänta. Rom byggdes inte på en dag!

Nu är Jerry rastad och klar för natten, så jag ska nog göra mig själv klar också. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt! kolla när det passar för er och hör av dig så vi inte bokar in något annat! :))

2010-04-23 @ 14:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0