fjällen

I vanlig ordning så snoozade jag ett par tre fyra, fem!! ggr imorse. Sjätte gången var det ett sms jag vaknade av, ett glädjande sånt. Var nämligen Jens som skrev att de var dags att börja packa för vi skulle fara till fjällen, med andra ord han är på väg hem! Så jag stutsade upp ur sängen, tog den obligatoriska morgonprommisen med Jerry. Väl när jag gick så insåg jag hur satans ont jag har i benhinnorna så de var rent plågsamt att gå. Man ska helt enkelt inte he sig ut och springa som jag gjorde häromdagen. Dumheter!

Nåja, vi ska ju som sagt fara på en liten stund, jag måste packa och duscha. Men först ska jag dricka ur kaffeglaset som jag håller på med, ta en påtår och sen ska jag sätta igång!

De blir en kort visit där uppe, på måndag eftermiddag får jag ta bilen och köra hem själv, utan Jens eller Jerry. Men då åker jag upp igen på torsdag mitt på dagen så de blir nog bra vilket som :) Jag har ju mina nya rallydäck så de är ju nästan så de är kul att köra bil. Dom är värd vartenda öre kan jag tala om, pärlan går ju rent stadigt på vägen som den aldrig förr gjort så jag är nöjd!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Kul att ni fick er en tur till fjälls i alla fall! :)

2010-04-26 @ 11:08:34
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0