Ingen rast, ingen ro.

De är full matning mest hela tiden. Kom hem igårkväll, med en ljudbok i högtalarna så gick dom där lite dryga 30 milen snörovast!  Här hemma är det så tyst och stilla utan kille och hund, för en dag var det skönt men nu börjar de bli väldigt tomt och ensamt.

Utbildning idag då på framnäs, sen for jag iväg för en stund med Nils och avslutningsvis en lyx cappucino på Nodo med L, J och S. På hemvägen sprang vi in på Cubus och innan vi klev innanför dörren så nämde jag något om att de är en affär jag aaaldrig hittar nå på, men jag misstog mig. Kom hem med 5 linnen och 5 par sockar för endast 395kr, väärsta fyndet om ni frågar mig.

Nu ska resterande av pengarna sparas för Ikearesan som är inplanerad nästa helg. En ny vårinredning här hemma och sen tänkte jag att husvagnen ska få sig en ny färgklick från lila som de är i nuläget.

Kvällsfikat som idag består av några glas coca cola och lite chips ska jag ta och fortsätta med, sen är det dags för sängen!

Imorgon väntar utbildning (igen..), handling och packning för på torsdag klockan 11 lämnar jag Piteå för troligtvis sista svängen till vuogga. Ska visst bli bjuden på lite hämtmat av mamma imorgon också, så middagen är räddad!
Nä, kvällsfika sen sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0