påskhelgen 2010

Påsken är förbi och passerad, en massor bra helg har vi haft. Söndag och måndag bjöd på kanonväder så de var bara på solskyddsfaktor och jag tror (hoppas) jag fått lite färg, vi ville verkligen inte hem på måndageftermiddag! Turligt nog far vi upp igen på fredag för att stanna i 10 dagar, DE om något ska bli härligt :)

Ett besök på akuten i Arjeplog har vi också hunnit med, Jens kraschade ordentligt så nu är han rätt så halt, ont i ryggen och 8 stygn på armbågen. Nåja, de gick bra.. vill inte tänka på hur de hade kunnat sluta.. 

Tråkigt nog har jag inte lyckats ta en enda bild, som jag bittert ångrar nu.

Tre fullspäckade dagar med jobb, tvätt, matlagning, handling och packning framför oss!

En bild som jag knyckte från Sabina. Jag och Jerry i pulkan, Jens som chafför.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, vi har haft det kanon!



ja, tyvärr är det visst från nu. bara gilla läget och lägga sig och bresa :O

2010-04-06 @ 21:25:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Lea

men huvva så hemskt men då var det alltså er vi mötte söndag kväll?? vi trode det men kom snabbt fram till att så kunde inte fallet vara;P

2010-04-06 @ 21:40:11
Postat av: mamma

så himla fin bild!

2010-04-06 @ 23:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0