Fyra av sex!

Här en tid framöver kommer mitt helgnöje vara att jobba, fyra av dom sex kommande helgerna jobbar jag. Den första pågår och det känns sådär. Egentligen kanske det inget gör, mina grabbar kommer nog troligtvis mest hålla till i skogen efter den 25:e när pippi-jakten börjar, så då kan jag ju lika gärna jobba. Jag får se det så :-)

Igårkväll dukade jag upp med chips, dip och coca cola. Ett tiotal chips hann jag trycka i mig innan jag somnade under filten. Jens väckte mig när han tyckte de var dags att gå till sängen, minns knappt jag la mig ner så jag måste ha varit trött och i behov av att sova.

Ikväll blir det snarra och cola istället för chips. Ska handla det på vägen hem :-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja visst har han =)



D går alldeles utmärkt, skicka dina önskemål på mailne så ska jag trixa lite =)



kram kram

2010-08-15 @ 13:14:12
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag gillar också godis, men colan kan du få behålla själv. Tacka vettja Fanta :)

2010-08-18 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0