Godmorgon!

Har hunnit vara vaken styvt en timme och redan tappat humöret, de var inte svårt. Vill ni prova, logga in på banken och betala alla räkningar.. svårare än så är det inte!

Fredag och helg, Jens får semester i två veckor, själv ska jag jobba hela helgen och nästa.

Igår gjorde jag höst här hemma, kanske tidigt efter almanackan men om man går efter termometern och luften ute så är det tid på. De blev fint, dammtorkning och skurning återstår dock.

Veckan som var har varit tung på alla sätt och vis, snorg och hängig. Men nu tror jag att det börjar vända till det bättre, det börjar återgå till de normala :-)

Idag ska vi ut på diverse ärenden så de är nog bäst jag börjar göra mig färdig för han är nog hemma strax.

trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jodå, rundheten har verkligen börjat infinna sig! ;) Nu väger jag mer än André, sug på den du!



Hoppas allt är bra med er!

2010-09-09 @ 12:37:37
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0