Torsdag!

Den där mjukstarten tog vändning, den korta fredagen och lediga helgen sket sig totalt. Pga. sjukdomar och inga vikarier så blev de jag som fick jobba. 9 långa arbetsdagar framför mig, men i gengäld lär det synas på lönen så jag gör det så gärna ;-) Efter en kostsam sommar med diverse utflykter, nöjen och bilköp osv så har jag inget emot lite extra i börsen. Dessutom väntar en kostsam tid nämligen vintern/våren, den om något är dyr!

De är konstigt, jag vet inte om jag är ensam men jag längtar faktiskt efter dessa mörka kvällar så man får tända lite (läs mycket) ljus och för det mesta ta det ganska lugnt, det händer inte så mycket. Kanske möjligtvis träffas i någon annans soffa och har det lika skönt men inte mer än så. Allt har sin gång! Enda nackdelen är den ständiga tröttheten, och framför allt alla dessa magsjukor som cirkulerar den årstiden men i övrigt tycker jag det ska bli skönt med mörkare tider!

11.5 timmar idag, 4 kvar! Det ska bli skönt komma hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0