17.16

Ihelgen har vi gjort lite utav varje, fredag hade vi det lugnt och skönt hemma. Lördag var Jens och "tränade".. ja de heter så (enligt han själv), jag skulle mer vilja påstå att de heter köra skoter. Men han tycker det låter bättre så och då kan jag ju inte säga nej att han är och kör på den där banan var och vareviga dag/kväll. Nog om det, lördagkväll var det 23års partajj som var mycket trevligt men eftersom vi tagit på oss ett ansvar som hundägare så var vi hemma i lagom tid. Så summan av det var att igår var vi pigga och alerta, så vi tog oss en promenad till backen där vi grillade lite korv och ost i de härliga vädret.

Hämtade hem husvagnen gjorde vi också, smarta som vi är glömde vi nycklarna men vi tog risken att tv:n och lampan kunde åka all världens värld under resans gång istället för att köra en snoa till. Tur som vi hade stod allt kvar där de skulle när vi stannade. Bra va!

Idag jobbar jag. Ovanligt va? Men nu är det såhär att jag inte ska klaga för jag är som bara hit och gästspelar ikväll för att sedan vara ledig till på torsdagmorgon, då ska jag iofs jobba hela långa helgen men vi kan ju ta en dag i taget istället.

Jag är sugen på ikea!! De är så att jag tycker att vi borde behöva ett nytt tvrumsbord, ett av lite högre variant. Nu till det roliga, jag sa de till Jens sådär på fredagskvällen och tänkte såklart att jag kommer få de vanliga svaret att "nog fan dug väl hejn.." MEN! Han svarade istället, "jao.. ändå". Kanske ska tillägga att jag nämde att ett Lack-bord bara kostar typ 299kr så jag misstänker att de hjälpte till. Såå.. jag måste ju typ bara på ikea.

Nu fick jag ont i magen efter middagen, inte kan det väl bero på att jag åt upp de som fanns i tallriken på kanske 1 minut och 15 sekunder. Säkert inte..

Längtan blir bara större och större.. eller ska man kanske säga, saknaden.


Kommentarer
Postat av: Malla

snygg hund och snygg blogg :) hoppas jag springer på dig med lillvoffsen ngn dag :)

2010-02-09 @ 21:55:03
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0