blocket

Igår ringde jag på en blocket annons, och ja de var lika skämmigt som alltid. De är just det där med att börja samtalet jag inte riktigt får kläm på. Omän jag presenterar mig som Hanna Aldrin så vet dom ju ändå inte vem dom pratar med, nog är de bara för att det ska låta trevligare isåfall. Om ni nu vill veta hur det gick med själva grejjen jag ringde på, såå var vi och kollade igårkväll och ja den var fin men vi sa vi skulle fundera till idag. Detta vi gjort så Jens ska ringa på lunchen och fråga sånna där ännu skämmigare grejjer som "vad är sista pris..". Men mest troligt kopplar vi släpet och hämtar nilapulkan där ikväll.

Jag är ledig idag också, de är allt underbart! Framför allt när jag inte gjort ett skit varken igår eller har tänkt göra idag. Ska försöka få tag på Linnea och se vad hon har för sig idag, ifall jag och Jerry ska ta oss en tur dit. Annars vet jag då faktiskt inte vad vi ska göra.

Nä, om jag skulle ta och duscha för de märks ganska tydligt på håret att de var längesen!


Kommentarer
Postat av: Sara

KUL att ni blivit med pulka :)



Vi måste ju ses någon dag och låta vovvsingarna träffa varandra. Det vore på tiden, tycker jag! :)



Kramis

2010-02-10 @ 11:38:29
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0