sömnproblem

Varför ska de vara så svårt att somna?? Väldigt störande! Har dock sovit dryga timmen på soffan framför tv:n men de har Jens också och nog har han somnat om.. dessvärre inte jag!
Såå efter några snurrar och vändningar tog jag beslutet att lägga mig på soffan, igen. Tänkte att något avsnitt av tre kronor borde vara effektivt.

När jag ändå är i gnällartagen kan jag ju fortsätta, med magen. Har magknip och mår faktiskt lite illa, om de är psykiskt eller på riktigt de kan jag inte svara på. Fast det kan ha sina orsaker, mina matvanor har inte varit dom bästa idag. Chips, kakor och mängder med kaffe = frukost och lunch. Fortsatte eftermiddagen med ett par frukter och lite till kaffe. Som kvällsmat vräkte jag i mig chips med dip för att sen avsluta med en räkmacka och coca cola. Inte bra!! jag vet. Jag får nog fortsätta ha ont i magen och må illa.
Sen det där med illamående kan nog också bero på att jag läst på två ställen under kvällen ordet "magsjuka", en sånn lite petitess kan bara boven till att de slår slint i skallen och illamåendet kommer som blixten. Jag vet att de är sjukt, men nu är det så!


Nu ska jag titta på Reine och resten av gänget i Mälarviken! natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va nice med pulka Hanna :) Har ni de bra dar hemma? Vi saknar er! /S

2010-02-15 @ 03:49:43
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Sara

Huvva då.. Tankens kraft är magisk :/ Hoppas det känns bättre nu!



Kramis

2010-02-15 @ 13:15:48
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack vad snällt :)



Det ÄR ju så skönt att somna i soffan och slumra. Och när man väl vaknar är det så underbart att veta att man inte behöver stiga upp och åka iväg till jobbet!! :)



Nope, jobbar 6:45-16 idag, så det vackra vädret lär inte vara kvar när jag slutat. Men jag ska pysa ut på isen direkt och lapa allt dagsljus jag bara hinner! ;)



Du rå? Hunnit med det vackra vädret?



Kramis

2010-02-15 @ 15:07:50
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0