torsdag

Tror jag har så ont i huvudet att jag dör..  eller, det känns då så iallfall. Två timmar kvar av den här arbetsdagen och 8 imorn, jag känner mig less. Bättre blir det inte när Jens är ledig imorn, då känns de bara ännu mer pissigt att kliva upp och tillbringa hela dagen på jobbet. Blä!

Helgen är rätt planlös, på gott och ont. Vi har en del vi borde fixa men när det är helg känner man sig tvungen att hitta på något. Skit att de ska vara så kallt, för jag hade väldigt gärna farit ut med skoter en sväng.. fast de är klart, vi (Jens) har fortfarande inget drag på skotern. Så de skiter sig ju vilket som.

Känner ni positiviteten över de här inlägget? jag tror inte de för de är inte vidare värst positivt.


Annars då? Vad har hänt sen sist..
Jag har bilvit bilägare (även på papper) men jag vet inte om jag tycker de är så kul, tillkommer ju försäkring och skatt då. Besiktningen av pärlan gick sådär, nån sånn där styrled var visst i dåligt skick.. 1000 spänn bara sådär, jätte roligt.
Jens har gjort bort sig, hade traskat iväg på Coop nu ikväll för att handla lite. Köpte sånn där billig fläskfile för 49kr/kg, trodde han iallafall. Man måste visst ha medmera kort för att få det sådär billigt, givetvis hade han köpt hem 6 st. Där fick han sig, jag har nämligen sagt att han också borde ha ett poängkort, men han har inte varit så positivt inställd till de så han fick istället betala 89kr/kg. Så kan de gå!

Nu ska jag äta några ahlgrens bilar, dricka en klunk cola och göra ett sista ryck här med världens skallebank!




Kommentarer
Postat av: Linda

men hallå!! det är faktiskt max 3 st/hushåll!! fast iofs, betalar man fullpris kanske man får köpa så måpnga man vill :D

2010-02-25 @ 21:32:11
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Lea

det där med skallebang är vi 2 om...rackarns otur för killen!

2010-02-25 @ 21:36:03
Postat av: Sassa

Det där med att missa MedMera-kortet.. Är det ett karlskolssyndrom?! :D

2010-02-25 @ 21:44:23
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Hanna

nnääää alltså de står ju 49kr/kg max 3köp/hushåll då måste man ju få köpa tre kg å de är 6filer på ett ungefär. men de är klart betalar man fullt pris så äre nog bara handla =) // jesse was here

2010-02-25 @ 22:26:56
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: mamma

inte kul med huvudvärk!!!

ta en ipren så att värken går över!

kram mamma

2010-02-25 @ 22:48:17
Postat av: Sandra

Tack:)

2010-02-25 @ 23:19:42
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/
Postat av: Louise

jo fast nu när alla kommenterar så märker jag att de flesta som väljer p&t väljer den för sin egen bekvämlighets skull så då blev jag vääldigt osäker :P är ju viktigt att barnen sitter bra..

2010-02-28 @ 16:22:35
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Linda

nope, än har de tinte dykt upp. men det skulle väl ta 5 arbetsdagar? så än får du hålla dig till tåls =)

2010-03-01 @ 20:33:09
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0