blommor och bin

Se så de är fint med en bukett med blommor på bordet, såhär ser de ut i vårat kök just nu.







Min tredagarsledighet har precis börjat, vi har tagit de lugnt på förmiddagen. Fått genomgå en nykter och körkortskontroll som jag kom ur helskinnad. Enda problemet var att jag inget körkort hade med mig, turligt nog var de en lite snällare polis som ringde och kollade upp de bara. Tur för mig att jag slapp böter!

Min bil står i garaget under systemet för att tina upp lite, de var där nere jag stötte på farbro polis och tant polis.

I eftermiddag ska jag och Jerry bege oss till Djupviken för at lämna hans bur, eftersom han ska tillbringa natten i den där. Sen ska vi nog bara vänta in Sofia som skulle dyka upp vid 16-tiden, göra oss färdiga och bege oss ner till festen.

Snart kommer min man hem, hem för att vända och fara igen. Nu är det allt bra längesen jag var ifrån han såhär länge (en hel helg) så de kan bli av ett lite jobbigare hejdå idag. Man vänjer sig fort med lyxen! Men jag är rätt tacksam att jag slipper vara med där uppe ihelgen och se hur de kommer gå till, för en lugn och sansad helg blir det nog minsann inte!

Nu har vattenkokarn gjort det den ska så nu ska jag göra mig en kaffekopp! Trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg sida! :) Gar de bra med Jerry an? Har du lamnat han sjalv nat? Vilken affar extraknacker du i? Manga fragor :)

2010-01-31 @ 08:40:36
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0