en liten utmaning

.. i brist på annan sysselsättning!

8 saker som du ser fram emot:
*Jerry ska bli rumsren och börja få lite förstånd i de där lilla lilla huvudet
*Våren
*Husvagnen i vuogga
*Påskledigheten och fjällveckan
*Min första betalda semester till sommaren
*Helgen som närmar sig med stormsteg..
*Glamour ska börja 17.35 ;)
*Få sova liite längre om mornana


8 sanningar om dig sjælv:
*Biter på naglarna tills de är ömt runt fingerspetsarna
*Jens skulle nog vilja påstå att jag hetsar upp mig fort, lätt och framför allt ofta
*Sover oftast med tjocksockar, för jag har hört att man sover bättre med ylle på fötterna. Tron kan försätta berg, jag sover som en stock!
*När jag skurar golven så använder jag mer Ajax än vatten i tron om att det ska lukta mer, godare och längre!
*Typ fast för Coca colan så de är sjukt!
*Jag hatar oreda hemma.. därav många konflikter när han jag bor med inte delar samma mening med mig där.
*Man kan jämföra min syn med en blind.. nästan.
*Har dålig fantasi för nu kommer jag inte på någon fler sanning om mig själv.

8 saker du brukar sæga:
*Hallå
*Hm..!
*Int vett ja
*Men näää!
*Asså
*säkert
*hejdå!
*mm

8 saker du har på dig:
*Underkläder
*T-shirt
*Kjol
*Strumpbyxor
*Tjocksockar (Nä, jag ska inte sova såhär dags.. men är man varm om fötterna är man varm om hela kroppen)
*Datorn i knät :P
*Ring
*Örhängen
*Glasögonen såklart! Annars skulle jag inte se vad jag gör =)

De här med att utmana 8 pers, de uteslutar jag. Man gör de om man själv känner för de =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0