igentäppad näsa!

Oj så min näsa ser ut.. ett stoppljus mitt i fejjan på mig. Jag har använt för mycket av de hårda pappret och snytt mig alldeles för många gånger. Less är jag också! Läpparna är som ett torrfnöske när jag vaknar på morgonen för att jag måste sova med öppen mun när näsan är igentäppt. Trött och ont i huvudet får man också! Jag är bara sådär lagomt negativ, vi får hoppas de är fort övergående till det bättre :)


Nu är det nära alltså, åh herreminge så jag längtar! Tack för alla namnförslag, mkt uppskattat men Jens har knäckt nöten själv.. Jerry blir det! Så om vi får en son nångång ska han heta Tom. Tom & Jerry :)


Tänka sig att den här helgen börjar gå mot sitt slut den också och jag ser framemot veckan som kommer, dels för lille Jerry men också för att jag inte tänkt jobba ihjäl mig. Onsdag, lördag och söndag, lättsam vecka va!


Imorse hade jag kunnat slå ihjäl Jens eller kanske inte.. men typ. När min väckare ringer och man helst av allt bara vill dö för att det redan är morgon, bäcksvart ute och kändes som jag nyss somnat. Så ligger han kvar, snurrar bara in sig ännu skönare och mummlar nog många gånger så jag verkligen ska höra han "ååh så skönt.. åh va härligt få ligga kvar å dra sig.. undra om jag ska sova en stund till.. " blabla. Som att jag blev ännu mer sugen på att kliva upp och ännu värre, fara på jobbet! Han kommer att få igen, va så säker!



Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha, jag vet. Det är ju Mio som bestämmer när vi ska stiga upp, men jag är tacksam över att jag är relativt morgonpigg :-)



Hur är det med dig? Länge sedan vi hördes!

Vad gör du nu? :)

2010-01-17 @ 10:35:13
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, så sött namn :)



Inte är det någon fara, så länge han inte blir rastlös. Se till bara att han har något gott ben att sysselsätta sig med, så ska det inte vara något problem ;)



Mjao.. Jag har jobbat som en tok, så min helg börjar typ idag. Eller helg och helg, men lediga dag. Jobbar imorgon. Men ikväll blire myys, då är det Johan Falk på TV4 :) Ni då?



Kramis

2010-01-17 @ 15:29:07
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi saknar er oxa :)

2010-01-17 @ 22:28:02
URL: http://sab1na.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej du skona bona! Sa det blev en Jerry?:) Har i NZ ar det morkt pa kvallarna och ljust nar vi ska kliva upp, det ar nog natt som skulle passa dig! Du kanske ska komma och halsa pa oss? :P



Ni far val imorgon och hamtar han?? Spannande!!!



Nu ska vi flyga vidare till Brisbane! Vi hors ! Kram

2010-01-17 @ 22:30:36
Postat av: Linda

jobbar man så jobbar man. då får man lägga traditionen åt sidan ;)



jag har inga planer alls för den helgen, det brukar ju dock bli så att jag far till mamma o pappa om per är borta. men en mysmiddag vore alldelens ypperligt!! mycket trevligare än att bara vara hemma i holls= )

jag är på!

middagsförslag? =) kram från oss

2010-01-18 @ 14:26:20
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0