Larm 1, larm 2..

Jag är nog en av få som tycker att de är otrooligt skönt att den här helgen börjar gå mot sitt slut. Några ynka men dock långsamma timmar kvar att arbeta innan jag får gå hem. Då har jag bara imorgon till 15.30 kvar innan jag har "helg"! Eftersom vi bägge jobbar imorgon så ska Jerry få vara borta för första gången själv, Ronny och Monica har äran att ta hand om han imorgon.

Idag är jag trött, av många olika anledningar. Dels kom jag inte isäng förens strax efter 1, korkat när man vet man ska upp vid halv 7 på morgonen, jag vet. Meen efter jobbet for jag till Per och Emma och alldeles tydligt var de för trevligt för att fara hem i vettig tid. Sen.. så vaknar jag 05.15 av att Jens väckare ringer.. smart va att ha larmet igång när ingen ens ska upp!! Yrvaken och trodde klockan var mer så de var dags för mig att gå upp, men när jag till slut insåg att fallet inte var så..  så hann jag bli mäkta irriterad på han som låg bredvid och snarka så gott. 05.25 drog det igång igen, larm nummer 2!! Ännu argare den här gången.. Såå efter de så har jag typ bara halvslumrat tills MIN klocka ringde och Jerry vakna och börja pipa o gnälla för att han ville ut. Så summan av kardemumman så har jag väl lyckats skrapa ihop en 3-4 timmar sömn inatt..  Jag som ska se Johan Falk ikväll, de kommer ju aaldrig gå!


Nä, om jag skulle gå och fylla på kaffekoppen för kanske 6e gången den här morgonen!


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack så mycket! :)

2010-01-24 @ 11:55:04
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Linda

det tycker inte jag ;P men man ser ju så olika! ses imorrn ;)

2010-01-25 @ 21:40:33
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej

Nu håller jag på med din design, du kan väl kolla in på länken och se lite hur jag har tänkt. Blev inte riktigt nöjd me d headern så d hinner säkert bli ändring ;P

Är även en massa små fix kvar!

Men säg vad du tycker !? om du vill ändra nått osv =)

ska fortsätta imorrn =)



kram kram

2010-01-25 @ 23:09:50
URL: http://angelicaw84.blogg/testblogg
Postat av: madde

tyværr har vi inte hunnit så långt mer æn att prata om sambolivet ;P Fredde ska kolla på nån lgh i eftermiddag, så vi får væl se då! :) JUst nu håller vi mest på att forska i vad som finns på marknaden :) kramar!

2010-01-26 @ 06:23:55
URL: http://maddestrand.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu har jag gjort en ny header ;)

Blev mycke nöjdare med denna, har lagt in lilla Jerry också =)

om du vill så går ju menyn att göra lite mer personlig typ som jag har på Yambis blogg! kolla i den.

Håller på att försöka få till att rama in inläggen, vill du ha det om jag får d rätt!

Vill du att man ska kunna följa bloggen med bloglovin?

2010-01-26 @ 19:28:15
URL: http://angelicaw84.blogg.se/testblogg
Postat av: Angelica

du kan väl smsa mig ditt loggin och lösen så fixar jag ditt designen! blev du nöjd? =)

mitt tel 073-8380312

2010-01-27 @ 01:01:15
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0